Blog-arkiv

søndag den 29. april 2012

Min Blog Start

Da jeg fik stillet min diagnose som 14 årig, var det med blandede følser både lettet, skræmt og ked af det. Lettet fordi man nu kunne arbejde på at finde den rigtige form for hjælp til mig. 
Skræmt og ked af det over tanken om at jeg var anderledes og altid ville være det.
   Efter det gik jeg på nettet og søgte på OCD. Der jeg fandt en blog, hvor andre med psykiske lidelser skrev sammen om deres op og ned ture. Den form for forståelse og accept jeg modtog der, hjalp mig til bedre at kunne forstå mig selv og at jeg turde at lukke op og fortælle hvad jeg tænkte og følte. Der var vi alle i samme båd, vi kæmpede alle med hver vores mørke sky og kunne derfor også bedre støtte op omkring hinanden, give råd og vejledninger ud fra egne erfaringer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar